Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Wednesday, March 6, 2013

Show Us What You Got When The Motherf- Beat Drops

Hi guys, pehh rindu siaaa hihi ^.^ sejak berkasih sayang ni asyik nak layan trance je wkwkwkw.
Nampak tak kebahagiaan kat situ walau-2 hati ini dilukai oleh sang arjunaku. Huh T.T
Merindukan nya eceh ayat padahal semalam baru ja meet & ber sweet-2 #eh
Haha apa tah aku lalut. Dia suka sangat main jiwa, nampak tak dia official ngan perempuan lain tuh-2
Gila pasrah weh hancur luluh hati ni, tapi aku ja tahu niat dia walau dia buruk perangai
Sebab dia tak pernah tinggal aku :') itu janji dia.




Tapi aku tak suka dia mainkan perasaan perempuan, perasaan aku
Memang utk suka-2 tapi susah la nak kata apa.
Aku merajuk pandai sangat ayat manis dia pujuk tu.
Semalam bukan main sweet dia pujuk
Aku tak angkat call, whatsapp dia pun aku tak reply
Dia boleh main drama 'angkat jp call, keta b accident ni
Byk kau punya accident, kau kat umah. Pandai sgt dia nak pujuk
Syg, hrni jmp b. B belanje makan. B nak jmp syg. Take note"
Ayat dia ni semua nak bg aku melting
Kalau bab pujuk dia la plg pro -.-"
Aku tak tahu kalau dia dapat perempuan lain boleh sabar tak dengan perangai player tu
Dia kata sebab kau kuat la aku syg kau, sbar skit ye" aku tahu mana terbaik tuk aku. Kau tgg aku. Aku takkan pernah tggalkan kau, aku akn tggalkn dia" alah-2 b aku ni wuaaaa :'( suka guna ayat yang buat semangat aku kuat utk stay kat dia.
Aku tak kisah lah nak dengan siapa, byk kali cakap dah yang penting jujur. Sussahh ke lahaiii!

Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.