Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Wednesday, March 6, 2013

Peniangg



Kerinduan dekat penang, banyak makan hati kat sana la.
Sebab dia duk pi event twelve ngan girl dia
Aku jugak yang mengalah & terus mengalah.
Penang la dia byk appreciate & gila romance.
Rindunyaaaa T.T
Dia tak handsome kan-2, banyak lagi handsome yang aku kenal. Haha takut pun dia kalau aku buat perangai tapi kenapa lahai diseksa nya jiwa & raga aku ni b T.T. Hp semua taknak bagi hp aku sibuk pulak bukan main jealous nya bila aku duk layan laki. Sekarang ni kat tweet LANGSUNG ni dia tak bagi mention mana-2 laki. Kalau nak pun dia suh borak ngan kawan perempuan. Betul aku jadi bodoh demi dia tapi kalau dia tinggalkan aku memang aku nak tengok dia bodoh tak macam EX-2 aku yang hampeh tuh-2 -.-" bagi amaran keras kat aku siap mention lagi nama-2 laki kat tweet tu. Dia kata aku buat takpe jangan kau" tiap kali yang ayat aku malas nak dengar syg taknak ke payung emas kat syurga nanti" aah payung emas sangat! Ayat yang aku lali sangat-2 b nak dengar. Kalau dengan kau nak menang tak boleh semua bagi kau, sebab tu aku diam kalau aku dah jerit kat telinga tahu pulak marah nya. Kalau dia punya salah yang paling tak gemar bila dia gigit aku, habis cacat-2 anggota badan ni ha b oiiii :'( angkara lebam di tangan semua gara-2 kesayangan aku sorang ni. Apa punya makhluk la duk main gigit-2 sakit tahu!!



Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.