Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Wednesday, December 26, 2012

Hi

Haihh terrible miss him so much. Aku tak suka nak tunjuk perangai yang dia tak gemar, so gambar aku yang agak-agak mengundang kat TL aku dah delete. Sebab nak jaga hati & air muka dia. Biar lah buruk belakang dia tapi aku rasa aku tak la sesocial mana. Saja je make attention depan dia. I wanna be a special one, top from his heart no one can stay that place. Boleh ke macam tu? Main request2, tu dia yang decide la ira.

As I'm knowing him, he much better than my ex. Totally diff takpe la buat apa nak cite benda dah lepas. Am grateful to have him, tu yang aku tak tahu macam mana nak treat dia but I dah cuba yang I mampu skrg ni cuba ke cakap sini je aku cuba walhal ngan dia aku tak usaha kan pun. Malah dia yang banyak tunjuk effort dia sampai dia sendiri nampak aku macam endah tak endah for this relationship. Relationship ke? Tah la tak tahu kenapa macam tak boleh terima kenyataan mungkin sebab cara macam ni aku pernah hidup dulu. I love him but in the same time I'm also afraid to losing him too. Ke sebab ni la aku amik kesah tak kesah sebab takut ke? Jawapan pun takde pada aku. Haihh ira2.


Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.