Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Sunday, March 10, 2013

MNF

Hmm gila kerinduan dekat b aku weh T.T dah la tak jumpa dia, last masa jumpa jumaat tu sebelum aku pi perlis.
Pastu dia leh pi jumpa awek dia tapi takpe sebab dia dah mula jujur, dia bagi tahu aku.
Memang itu yang aku nak 'jangan selesakan aku dengan penipuan, sakitkan aku dengan kejujuran :)
Thanks sebab dah mula jujur tapi yang tak boleh tahan nya
Membe si girl dia tu boleh tweet 'Sweetnya AM dengan NFJ bagai la
Lunch with besty AM & her boyfriend NFJ
Woahh membakar weh, nasib la aku ni still boleh wat relax sebabnya dia whatsapp ja ngan aku
Even dia dengan awek dia tu :') thanks b

Tak putus-2 selama aku kat perlis dia asyik cakap rindu, 'boring syg takde, takde mood nak kuar
Aku pulak duk bagi green light dia keluar dengan awek dia.
Tapi dia taknak hmm :)
Tengok tak tweet aku duk taruk MNF
Dia kata suh letak nama MNF stand for my real name for real women
Tapi aku pi tweet nama MNF tu haha sekali dia kata letak kat bio la, ayoo"
Aku touching la hmm suh letak tapi dia duk letak nama AM, dia kata nnt dia takde b buang la :')

Haa tunggu hari ni meet my b, gila babi ah ahh nak window shop today for a state of tomorrow ngan dia.
Tic apa pun aku tak beli dia ja duk kat vip T.T uwaa tapi dia ada tanya nak vip gak ke? Lepak ngan b :) alah-2 b aku ni. Hihi
Setelah sekian dua hari aku melepaskan dia kepisangan
I'm back on track b. Tunggu syg balik kerja
Rindu dia kata nak spent time dengan aku hihi mak ai mak ai gila tak tahan nak jumpa dah ni.
Aukk aukk masa dia hantar aku kat ibu tu, dia duk lambai kat aku.
Sekali ibu kata kat dia 'lambai ira ja, kuang aja nampak penumbuk ni tak? haha dia duk gelak
Ibu jumpa dia pun ibu kejut sebab dia dah gemuk -.-"
Biar dia gemok, gemok-2 pun still bt perangai da kacau pala aku ja.
R to the I to the N to the D to the U" M.I.S.S T.T

Eee budaknya aku, haha throwback masa dekat Penang T.T

Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.