Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Wednesday, December 12, 2012

Hard To Survive

Hmm, feel like empty. I'm dying. I don't know why, I don't deserve him. Sometimes I feel like I'm too useless for guys.
Aku rasa aku lah yang paling dan tengah bahagia sekarang, tapi dia aku rasa dia macam tak rasa hidup dia ada yang special. Tah la naluri, perasaan aku rasa benda macam ni. Selalu sangat negative thinking sebab aku tak layan dia macam perempuan lain layan bf diorang special. Tapi aku, tak kisah sangat. Jarang whatsapp. Nak cakap call lagi la, hmm aku  nak semua tu tapi perasaan ni selalu sangat buat aku keliru. Selalu fikir yang aku ni merimaskan dia, I need someone to guide me. Kadang rasa hampa sebab aku tak boleh bahagia kan dia macam ex2 dia yang lain. Kepala gila2, tah la aku cuba nak jadi tapi tu bukan diri aku. 

Mungkin aku diam lebih baik, masa aku dengan ex aku pun aku layan dia ala kadar tapi dia terima aku sebab dia gila2 punya. Aku pun boleh layan kepala dia. Habis yang sekarang ni pulak sweet, sweet sangat pastu romantic lagi sampai boleh jadi bosan. Gila2 ada lah tapi tah  la. Aku ni memang tak layak untuk rasa benda2 camni kot sebab aku ni seorang perempuan yang membosankan untuk lelaki.

Aku sayang dia, tapi aku layan dia seolah2 aku tak kisah dia ada ke takde tapi aku nak & perlukan dia. Sampai aku taknak dia jadi give up & bosan dengan aku. Sedih la tengok life aku macam tak berguna ni. Aku rindu kat dia, tapi aku tak tahu kenapa la wahai hati aku ni. Semalam dia sent gambar, dia kata dia buat untuk aku. Hmm aku dah malas nak tweet sebab tengok dia duk bebel je pasal rindu2 la meluat ape la. Baik aku diam, eksyen sangat tahu la banyak perempuan nak. Up to you, maybe I'm not & can't be the best for you. Good luck my boy if you really wanna find someone better than me 
I really love him, words can't describe how much I need you love. Thanks for create my name #hug&kiss


Sincerely,
FMJ




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.