Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Tuesday, December 11, 2012

My Baby You

Hey, guess what? Semalam baby I sweet sangat, dari pagi sampai ke malam non-stop whatsapp I. So weird sebab jarang contact suddenly semalam dia berubah so aku pun happy. Hehe tapi hari ni dah tak ok sebab malam tadi aku duk wat perangai ngan dia. Alaa dah dindu balik T_T

Dia kan suka taknak terima apa aku cakap, bila aku start bebel mula ah dia blah. Aku apa lagi diam ah, tahu pun cari balik. Sweet nau ^__^

At last, next week dia kata nak balik sini, rindu katanya. Haha icang pun kan, aku pun duk rindu bak ang! Balik cepat dah betul tu. Tah la, sekarang terasa bercinta baru nak rasa. Kesian, aku tahu ramai yang nak bagi aku rasa jealous kat dia. It's normal la kalau perempuan rasa macam tu. Takpe, nevermind. I'll be fine sebab sayang pada dia. Trolololo gediknya. Tu la kalau happy, happy sangat. Kalau sedih hamikk pilu semua mari!



+
Ni masa dia duk kejut semalam suh pergi kubur papa, pagi2 duk bbm, lepas tu sambung whatsapp >.<'

  












Ni masa dia duk terasa, aku pi update gambar ngan manja. Pastu duk kata 'moga jodoh panjang' haha padahal aku duk tengok gegirls ni update, myra la start tu smua ikut. Ngan aku2 pun update, terus dia bbm cam gini lahai sweet nauu. Dindu My B :'(

Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.