Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Sunday, December 16, 2012

Speechless

#longsigh


Tak tahu dah nak cakap apa lagi, hilang kata-kata. Dia tak boleh terima mungkin aku pergi situ. Dia taknak aku macam ni, yang dia nak aku duduk je rumah. Tu jela banyak kali dia pesan pada aku, bila tak dengar kata dia gentle ada jela nanti yang jadi. Hari tu keta kena towing memang kaw la, masa dulu pun dia ada nasihat suruh balik. Aku ni degil tak nak dengar kata haa amik! Alih-alih accident, marah dia :( kenapa la cakap dia sikit pun aku tak peduli. Aku rindu dia, nak dia balik. Memang aku saja je nak mengundang dia pergi tempat camtu sampai aku dipanggil 'bitch' ngan gegirls, haha takpe tak amik hati sebab niat aku memang nak bakar line dia. Sekali dia marah la, pujuk punya pujuk baru aku tahu dia nak macam mana. Terpaksa la ikut rentak dia, ni dia tweet pasal aku la. Aku duk tweet sakit kepala, sakit kepala. Aku call taknak pick up alih-alih duk update tweet macam ni. Aku nak kau balik sini, tu je. Rindu sebenarnya. Hmm :')



Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.