Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Monday, December 24, 2012

Attention Seeker!

Kenapa mesti ada orang camni, kenapa mesti nak sibuk jadi stalker, betul la tak paham melayu camni. Aku tak usik life dia kenapa lahai bagi aku sakit hati, nasib la aku ni banyak je sabar. Kalau tak sabar dah kena makan dah ni! Aku tak suka buat orang, takpe la orang buat aku. Bukan takde balasan dia, diam je la lebih baik. Banyak diam ketap je tahan je pendam segala apa yang tersirat.

Aku taknak cakap banyak sebab bila cakap nanti tak suka, buat apa nak buat. Kalau nak berubah pun pucuk pangkal hati masing2 duk paksa pun tak guna. Buat amik tak port je! Pandai la nanti hargai sendiri, kalau tak hargai tu tak tahu la nak kata apa. Aku tak suka nak mula cari punca pergaduhan semua tu buat apa. Biar jela! Dia pandai fikir bukan nya budak nak duk jaga, biar dia jaga aku. Tak pa! 

Rasa kalau boleh baiki buat jela yang terbaik, nak cakap pun tak pandai nanti tembak tak kena. Macam takde kena mengena kan haa sebab dah kusut bila jauh ada je negative thinking! Memang cukup tak gemar, tahan je. Aku memang suka tahan perasaan, biaq pi la nak jadi apa! Penat dah! 


Sincerely,
FMJ


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.