Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Monday, December 24, 2012

Nothingleftformetosay

Tah la, tak tahu nak kata apa dah dengan manusia macam ni. Yang  nak hidup jatuh kan orang je terus. Aku senyap orang duk pijak pala noh. Sebab tu la guna ada blog bukan aku suh duk pi canang pada orang aku ni itu ini la apa la. Haa kan dah kuaq loghat ni. Haihh! Geram la babe

Tak tahu nak kata lagu mana sakit hati bak ang! Aku dengan dia tak official so jangan lah duk kalut pi cita kat orang aku ni awek dia ka pa. Dia nak berubah bila jadi kecoh camni aku ngan dia yang duk ada krisis. Yang tahu pasal blog ni duk diam sudah aihh! Jangan la nak kata apa2, kalau pun dia tak baik untuk aku pasti ada jalan biaq pi la apa orang nak kata. Yang berkawan ngan dia aku bukan angpa. Jangan la duk kalut nau lagu nihh! Aku duk sakit hati ja, aku nak betul kan apa yang silap, salah ke perbaiki semuanya. Sebab tu aku taknak duk cita papa kat tweet. Jadi macam ni la, biar je censored aku taknak dia tahu apa2. Aku sayang kat hubungan ni, jadi jangan lah duk pecah belah kan lagu ni! Terima kasih nah kat angpa semua *salute


Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.