Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Tuesday, December 25, 2012

Missthismoment

Rindu dekat budak kecik ni, bila aku nak memanje ngan dia. Budak kecik ni duk kacau je kami dua, dia jealous tak kasi aku memanje. Hehe rindu nya kat depa dua orang ni. Haihh ^_^ yang dia suka sangat duk sakat budak kecik ni sampai budak ni duk teriak, pastu kata kat budak ni 'apa ni? jerit serupa ponde. Hokalohh' Budak ni kami panggil dia 'DikZul' dia kiut nau. Yang kuat sangat sakat ni har orang tua ni, aku sampai naik geram je tengok bila dikzul ni duk nangis. Yang dia pun perangai macam budak-budak jugak. Nama penuh dikzul ni Dzulfikri apa tah, yang si malaun ni duk panggil nama dia Mohd Azizul 'Ultraman'. Ala tak henti buat aku senyum & ketawa je bila dia panggil macam tu. Ikut suka dia je sebab budak ni asyik main lappy pastu pasang 'Ultraman, yang dia ni duk kacau pulak pergi bukak cerita 'Tamiya. Sungguh betul dia ni, umur dah tua tapi kawan dia duk panggil perangai dia yang macam budak. Tak nak mengalah langsung! Haihh lah sayang. Dia yang capture gambar aku dengan dikzul ni :) Thanks to you for make my days in there. I did expect yang I ada orang appreciate sampai macam ni :') miss us, miss this place. Will see you soon In Sya Allah 


Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.