Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Tuesday, December 4, 2012

Social Life

Forgive me my weakness, but I don't know why. Without you is hard to survive, cause everytime we touch I get this feeling & everytime we kiss, I reach for the sky. Can you feel my heart beat fast, I want this to last, Need you by my side. Pehh feeling pulak layan lagu Everytime We Touch by Cascada ni.

Bukan ni yang aku nak cerita tapi pasal life dia, ye aku tahu life dia macam mana. Nak2 sekarang ni lagi la ramai perempuan gila kan dia, aku dulu kawan ngan dia sikit pun la takde hati langsung disebabkan manja dia tu la buat aku cair. Padahal hati memang dah tawar, kalau dah jodoh tu haihh nak cakap jodoh pun takut.  Aku tahu ramai tak boleh terima aku dengan dia, aku tak amik tahu hal orang tapi orang duk sibuk kata dia bawak perempuan lain hari tu masa PP. Ni pulak dia bawak aku, aku buat relax je, aku kata kat diorang takpe la lagi pun aku kawan je ngan dia. Sikit jealous pun tkde, then aku tanya sendiri dekat dia. Dia kata perempuan tu nak ikut lagi pun bukan dia buat apa dengan perempuan tu pun. Aku ye kan jela benda2 camni aku dah biasa tempuh so tak heran la sangat.


Lagi pun dia ke PP apa semua pun club ke aku yang hantar, I trust him so apa yang nak sibuk sangat! Tak faham orang camni pun ada. Dia pun satu hal tak percaya yang aku ni start fall in love dengan dia sebab bila jumpa aku dengan ego akunya macam kisah tak kisah pasal dia, biasa lah orang kalau dah lali hidup & aku pun dah pisang 3 tahun. Just imagine susah lah aku nak tunjuk sayang aku tu. Tengok la ni tengah touching ngan aku, dia kan suka caik pasal. Betul tengah sakit hati ni

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.