Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Tuesday, December 4, 2012

Missing You

Suddenly today remind me of him, am still remember time kene high fever. Masa tengah kerja aku amik half day sebab tak  larat. So dia pick up aku di office. Dia bawak pergi makan & pick up mama balik kerja, then  balik rumah lepak ngan mama dia. Tunggu dia mandi sebabnya dia tak mandi dari semalam & surprising mama dia suruh aku guide dia sebab takde orang yang boleh guide & advice dia. Aku pun ok jela, time tu kepala dah putar memang lemau je. Tunggu dia nak mandi ngan siap punya lah pehh, sabar je sebab sayang. Mama pulak dah naik atas terpinga2 aku tunggu dekat bawah. 

Badan mula rasa tak sedap time tu, dengan kena gigit nyamuk nya. Aku dah tahu dah time tu aku memang dah lemah sebab panas sangat badan. Sekali dia turun aku dah buat muka. Dia pegang aku dengan dia terkejut 'sayang kenapa panas sangat ni?' amik kau aku pun cakap kat dia 'tah la, orang tak larat dah ni.' Sekali dia kata 'meh orang dukung.' Time tu dia dah angkat, dalam hati aku kata 'haihh, kau ni sweetnya lahai' tapi depan dia aku kata 'tak yah lah.' I didn't expect yang dia boleh romantic & caring macam tu. Rindu nya lahai dekat dia, esok dia nak balik Kedah dah, supposed today nak date sebab dah janji nak jumpa before dia ke sana. I heart you b :'( *sadness #letak gambar lah pengubat rindu :b


Sincerely,
FMJ


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.