Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Sunday, December 9, 2012

I Don't Deserve You

Tak tahu kenapa sedih macam ni, how I can be ok. Everything gonna be fine sebab dia tak rasa. Dia lelaki, takkan faham & tak pernah faham atau perasaaan aku je.

Tah la, perasaan cemburu mula hadir bila aku tengok dia tweet dengan girls. 'Miss u, really mean it' aku kena diam je. Hati ini sayu sangat, terasa sebak. Aku tahu aku percaya dia tapi perasaan aku bercampur bau. Atau aku yang silap buat keputusan. Dulu aku memang taknak buka hati untuk lelaki tapi dia bagi sepenuh harapan sampai aku terima dia & sekarang aku kena lalui benda yang sama.

Yes, dia memang berbeza dari hmm tapi tak kan aku dah kena penangan si adik, si abang juga aku nak dapat penangan. Kadang kenapa aku yang kena karma sedangkan aku tak pernah buat orang pun. Apa silapnya aku :'( Tuhan je tahu apa yang aku lalui. Dengan dia aku tunjuk je aku tabah. Tah la rasa hidup ni tak adil.

Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.