Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Wednesday, December 5, 2012

Crying

I miss him, totally missing him. Kenapa la bila sayang selalu aje kena duga macam ni, aku control life dia pun takde. Tahu tak dalam hati ni perasaan kecewa tu ada, aku pejam kan mata. Aku selalu dapat lelaki macam ni, selalu pilih lelaki yang nak kan social life. Tapi aku buat relax tahan je konon tunjuk yang aku ni macam takde perasaan. Sampai bila agaknya hidup aku kena sabar, sabar & terus bersabar atau perasaan aku je memang macam ni. Obviously, memang aku sentiasa la kena duga cara macam ni :'( aku memang over thinking, depressed gila sekarang. Life aku sama je, nothing change. Aku dah penat nak hidup macam ni, faham pun dah faham. Ikut rentak pun dah susah sangat ke nak jaga hati aku yang satu ni.


Kalau pun ada perasaan jealous dalam diri, aku ketap je bibir simpan dalam2. Take a deep breath, apa lah silap aku. Rasanya aku tak pernah buat laki tapi karma macam ni aku dapat. Can't describe how hurt I am now :') ni la last aku jumpa dia makan kat Murni, hari ni dia dah pergi Kedah. Semalam tak jumpa ada crisis, tah la sempat ke tak nak jumpa dia hari ni. Sedih, sayu semua ada. Baru nak rasa kebahagiaan tu after 3 years aku suffer, sekarang dugaan macam ni datang. Thanks

Sincerely,
FMJ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.