Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Saturday, July 2, 2011

I'll Break My Secret, wuhooo XD

haha today im wanna sharing something about me :D if am not mistaken, start am using this blogger. i only write in english aite? annoying? haha exactly :) actually i try to improve my english even am broken english at least am try my best aite? what a good saturday's, 

ok aku makan chicken chop ke sambal belacan? haha for sure my tradition sambal belacan XD aku bukan nak cerita fasal ni, but am proud to be malaysian even omputih ni pernah la tanya aku 'where times square?' even aku tergagap-gagap 'dia, dia' puihh punya la berbelit-belit. haha hows funny, aku try fikir nak bagi directions, finally am can help her. dah la depan BB time tu, people also look at me, aku bangga la juga haha, budget kan? actually not am wanna told about this. grrrr

ok 1stly am wanna break my secret, wanna do confession. cehh macam aku masih dara punya story plak, tapi memang ni pun aku nak bagi tahu. haha suprise tak? kannn :p welk- XD hmm till now am still dont have bf maybe sebab lelaki zaman sekarang ni. yela kan couple je mesti nak bukti sayang bagai la macam sorang Ex aku ni. 'i' bukan nama sebenar dia, nak tahu dia break dengan aku fasal apa, sebabnya aku tak tunjuk sayang aku kat dia, konon show off la WTF! kau nak suruh aku buktikan macam mana,bila aku ingat mamat ni tak ley blah la dia, phewwwww--',yela aku taknak la cerita fasal orang lain. itu hak individu nak make love or what else. but for me, aku bukan la macam tu, pfffttt perlu ke? mungkin Tuhan tu beri naluri aku macam ni tak layan lelaki dan bukan nye bermaksud lesbian. no cuma nak mengenyam ke apa ke? nak cakap ke arah mengenyam tak jugak la, sebab mengenyam tu memang ada. kalau tak macam mana aku nak jumpa jodoh aku, haha. maksud aku mungkin aku tak berapa nak tangkap cintan ataupun senang citer nak buat gitu-gitu la *make love ke kissing bagai ke har faham kan? aduhh aku geli la. alahai tak ley blah la weh. prinsip aku hak milik dan harga diri aku hanya lah untuk lelaki yang bergelar suami yang sah. cewahh macam propa kan tapi sebenarnya tak, alhamdulillah aku still lagi pegang prinsip ni dan aku jaga maruah aku baik gila lah! fuhhh! memang la aku pernah couple dan macam-macam la kerja syaitan ni nak jatuhkan aku ke lembah maksiat, alhamdulillah sampai sekarang aku berjaya jauhkan dari perkara-perkara macam tu even aku ni bukan la manusia yang sembahyang lima waktu, tapi iman aku cukup teguh dengan perkara macam tu :) bukan la nak bangga, as a women korang kena pegang harga diri korang *ni untuk aku, jangan la ada yang terasa, even ada orang ingat 'alahai dia ni tulis macam ni, semua orang pun boleh. tak kisah lah apa persepsi orang tapi ni lah aku, yang kenal aku lebih tahu aku siapa sebenarnya. :) mungkin sebab ni lah aku memilih lelaki jugak kan :) tetapi Ex aku 'E' bukan nama sebenar, haha kelakar kan? dia yang baru aku break setahun lepas ni dapat terima aku seadanya, buruk mana pun dia, jahat mana pun dia. alahai dah macam syekh kihkepala plak XD haha. dia tak pernah buruk-burukkan aku. tapi aku buruk-burukkan dia, haha #evillaugh jahat tak aku? jahat kan :D no la am just jokeinggg in fact macam betul pun ada XD macam paria kannn? apa-apa pun thanks to you Capital E's :) you jaga i baik punya !

ok cerita aku sampai sini sebab rushing nak keluar, sementara ada idea ni kita share la bersama. sharing is caring aite? ok bye lovs ^.^ huhu peace & love ya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.