Bubbling 24hours :D

juststayalittle

Thursday, October 6, 2011

kisah yang tiada penghabisan :'(

baru saja bermula untuk membuka pintu hati, tetapi semuanya tiada makna lagi. pilu nya, terasa sayu. aku rasa aku dah tiada sesiapa lagi orang yang aku sayang. semua dah pergi membuat haluan masing2. tak dapat nak tampung kesedihan yang aku alami :'( terlalu terluka dengan apa yang terjadi. air mataku tidak berhenti berlinangan terlampau sebak dengan semua perkara yang berlaku sekelip mata. betapa peritnya :'( perkara yang sebegini sudah lama tidak terjadi kepadaku, tapi kenapa sekarang ia berulang lagi . sadisnya, apa yang aku cuba untuk merungkaikan. mana dia? kenapa dia buat macam ni? tahu tak apa yang aku rasa. dia tak boleh nampak ke apa yang aku dah cuba buat untuk dia. dia diam, dia hilang macam tu, aku frust, pening & tak tahu nak buat apa. sebab lelaki aku menangis, sebab abang jugak aku nangis, lagi sebab apa yang aku patut nangis. aku tak tahu kenapa aku jadi sayu macam ni, terasa sebak tak tahu apa yang aku boleh tulis lagi, aku cuma mengharap yang dia akan jumpa yang terbaik & berbahagia

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.